loading...
جیبانیوز
علیرضا ارم آبادی بازدید : 17 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

به گزارش جیبا نیوز:دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال برای تیم های کاله (خروج از بحران)، پیشگامان (حفظ صدرنشینی) و متین (تثبیت جایگاه دومی و نیم نگاهی به صدرنشینی) حساسیت بیشتری نسبت به سایر تیم ها دارد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم لیگ برتر والیبال در روز چهارشنبه هشتم آذر ماه جاری با برگزاری شش دیدار در شهرهای ورامین، تبریز، تهران، کرج، آمل و کاشان پیگیری خواهد شد.
در نخستین بازی این هفته شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی متین در سالن شهید گل عباسی ورامین میزبان شهرداری ارومیه خواهند بود. متین که در حال حاضر با هجده امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و در تعقیب پیشگامان کویر یزد برای تصاحب صدر جدول است، برای حفظ جایگاه خود در جدول و حتی نیم نگاهی به صدرنشینی به این سه امتیاز بازی نیاز دارد. از سوی دیگر ارومیه نیز انگیزه زیادی برای کسب امتیازات این مسابقه و نزدیک شدن به رده های بالای جدول رده بندی دارد.شهرداری ارومیه که در حال حاضر با چهارده امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد، رقابت نزدیکی با سایپا و پیکان دارد و در صورت از دست دادن امتیاز جبرانش بسیار مشکل خواهد بود. دراگان جورجویچ سرمربی صربستانی شهرداری ارومیه در این بازی بازیکن محروم خود را نیز در اختیار دارد.

در پنجاهمین دیدار لیگ برتر والیبال در سال 1391، شهرداری تبریز میزبان پیشگامان کویر یزد صدرنشین این رقابت ها در سالن شهید اقدمی شهر تبریز خواهد بود. تیم شهرداری تبریز با هدایت قاسم تاجری در حال حاضر با نه امتیاز در مکان نهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد. این تیم این هفته با استفاده از فرصت میزبانی می تواند به جایگاه خود در جدول بهبود بخشد، اما نباید فراموش کنیم که حریف او صدرنشین لیگ برتر است که تنها دو شکست در هشت بازی خود دارد. شاگردان عباسعلی میرحسینی سرمربی پیشگامان کویر یزد در حالی به مصاف شهرداری تبریز می روند که به دلیل شکست غیرمنتظره دو هفته گذشته در برابر باریج اسانس و سایپای البرز از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار ندارند، اما به خوبی می دانند که اگر امتیاز این بازی را از دست دهند، صدرنشینی را نیز از دست خواهند داد.
تیم های نوین کشاورز و پیکان تهران در هفته نهم لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تهران به میزبانی نوین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پیکان قهرمان یازده دوره لیگ برتر در حالی به دیدار نوین کشاورز می رود که پیمان اکبری و شاگردانش با سیزده امتیاز از هشت دیدار در مکان هفتم جدول قرار دارد. شاگردان مسعود آرمات نیز برای بدست آوردن امتیازات این مسابقه انگیزه بالایی دارند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود بخشند.

تیم والیبال سایپا در چهارمین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال به مصاف میزان خراسان خواهد رفت، میزانی که با هدایت جبار قوچانژاد موفق به کسب 17 امتیاز از شش پیروزی و دو باخت خود در هشت هفته قبل شده و جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد و اگر مغلوب سایپا شود جایگاه پنجمی جدول در انتظار اوست. تیم والیبال سایپای البرز نیز با بازیکنان نسبتا جوان خود در هشت هفته گذشته این رقابت ها شش پیروزی و دو شکست در پرونده کاری خود ثبت کرده و با 14 امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.
دیدار با شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا چهارمین بازی خارج از خانه میزان محسوب می شود که این تیم در سه دیدار قبلی خارج از خانه خود دو پیروزی و یک شکست تجربه کرده است. اما سایپا از زمانی که بازی های خانگی خود را در کرج برگزار می کند، تا کنون از زمین انقلاب این شهر بازنده بیرون نیامده است.
بازیکنان جوان و با انگیزه سایپا در هفته هشتم لیگ برتر والیبال شگفتی مهمی رقم زدند و آن شکست پیشگامان صدرنشین این رقابتها در شهر یزد بود که انگیزه آنان را برای بازی در برابر میزان دو چندان کرده است. هر چند میزان خراسان نیز در برابر باریج اسانس در مشهد در هفته هشتم یپروز شد، اما این دو پیروزی قابل مقایسه با یگدیگر نیست.

در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر والیبال دو تیم کاله مازندران و جواهری گنبد در سالن پیامبر اعظم آمل با یکدیگر مبارزه خواهند کرد. بازیکنان کاله که در سه هفته گذشته سه شکست را تجربه کرده است و بهروز عطایی نیز از هدایت این تیم انصراف و استعفا داده است، از نظر روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار ندارد، اما در این هفته حریفی (جواهری گنبد) در پیش رو این تیم است که تنها یک امتیاز از هشت هفته گذشته اندوخته دارد و جایگاه بهتری از انتهای جدول نیز در اختیار ندارد. تنها تغییر تیم جواهری نسبت به هشت هفته گذشته لیگ برتر، تصدی پست سرمربیگری این تیم توسط رضا ابراهیمی است که شاید روزنه امیدی برای این تیم برای ارائه عملکرد بهتری باشد.
در ششمین بازی هفته نهم لیگ برتر والیبال باریج اسانس میزبان آلومینیوم المهدی در سالن جهان پهلوان تختی شهر کاشان است. شاگردان حسین معدنی تا کنون چهار بازی خانگی داشتند که دو پیروزی آنان نیز تنها در بازی های خانگی به دست آمده است. به یقین شاگران محمدرضا دامغانی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی کار بسیار دشواری این هفته در کاشان خواهند داشت. تیم های باریج و المهدی به ترتیب مکان های یازدهم و هشتم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند و پیروزی در این دیدار هیچ تغییری در جایگاه جدول را آنان به همراه نخواهد داشت.

برنامه کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
ورامین - ساعت 17، متین ورامین – شهرداری ارومیه، سالن شهید گل عباسی
تبریز – ساعت 17، شهرداری تبریز – پیشگامان کویر یزد، سالن شهید اقدمی
تهران – ساعت 17، نوین کشاورز – پیکان تهران، خانه والیبال
کرج – ساعت 17، سایپای البرز – میزان خراسان ، سالن انقلاب اسلامی
آمل – ساعت 17، کاله مازندران – جواهری گنبد، سالن پیامبر اعظم
کاشان- ساعت 17، باریج اسانس – آلومینیوم المهدی، سالن تختی

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته هشتم به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 18 امتیاز
2- متین ورامین 18 امتیاز
3- میزان خراسان 17 امتیاز
4- کاله مازندران 15 امتیاز
5- سایپای البرز 14 امتیاز
6- شهرداری ارومیه 14 امتیاز
7- پیکان تهران 13 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی 10 امتیاز
9- شهرداری تبریز 9 امتیاز
10- نوین کشاورز 8 امتیاز
11- باریج اسانس 5 امتیاز
12- بازرگانی جواهری یک امتیاز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1,209